loading...
آشپزی
عماد بازدید : 87 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

کیمچی برنج سرخ شده ، بداهه ساخته ، با موز جمع شده از راهرو سرد! freestyle mapo ragù ، برای سرو بیش از کیک برنج منجمد به سرعت جوشانده می شود. دنده های کوتاه و کوتاه خرد شده مخصوص یک مدیر ، نسخه ای از بلغاری کی Chun Bolognese را برش داده و برش داده است. یک بار ، یک سطل مرغ سرخ شده کره ای ، خانه را به مترو شلیک کرد تا با ولع خیار و خیار کیمچی بخورد ، که در حقیقت نوعی غذای گرم بود. من از کلمبیا یک مسافت طولانی زندگی می کنم.

بنابراین ، امروز: خوشمزه از ابتدا و چند ساعت مجلل در اجاق گاز. من فکر می کنم خورش قهوه جامائیکایی (در بالا) ، با برنج نارگیل ، و هنگامی که کار خود را تمام کردم ، باقی مانده خواهد بود و آن چغندر روغنی روز دوشنبه برای ناهار ، بیش از آنچه که از غلات است ، عالی خواهد بود.

فکر می کنم دوشنبه شب می تواند برای این سوپ گوجه فرنگی و لوبیا سفید فوق العاده گرمسیری و تسکین دهنده فوق العاده باشد. (اگر این لوبیای سفید مورد نیاز شماست و نه گوجه فرنگی و سیر ، من محلول آگونیستیک است: در اینجا 19 دستور العمل برای آن حبوبات خامه ای و رویایی وجود دارد.)


روز سه شنبه ، دستور العمل جدید لییدی هاوک برای ماهی مرکبات با سالاد آروگولا ، بسیار کیهانی و فوق العاده دونونر را بررسی کنید.

برای شام چهارشنبه ، من فکر می کنم شما می توانید جهت مخالف را طی کنید و دستور علی Slagle را برای یک زیرانداز ایتالیایی با ورق درست کنید. یا اگر این مورد برای شما در موارد دلخراش میان هفته ، یک روش تجویز بدون نسخه ، بدون دستور العمل برای شما خیلی زیاد است؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 10,521
  • بازدید کلی : 22,696