loading...
آشپزی
عماد بازدید : 107 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)

ظروف جانبی روز شکرگذاری بدون گلوتن

با وجود بسیاری از سبزیجات سرخ شده و خوش طعم ، برنج دلچسب و ادویه جات و گیاهانی که همه اینها را زنده می کنند ، قطعاً چیزی را با این دستور العمل ها از دست نخواهید داد - حداقل از همه گلوتن.

1. پر کردن برنج با سیب ، گیاهان و بیکن

این چاشنی با بالاترین شکل از طریق طعم دار ، گیلاس خشک و زغال اخته ، سیب و گیاهان زیتونی بسته بندی می شود. آشپز خانگی Biweber می گوید: "این چاشنی خوشمزه است!" و از همه مهمتر ، "این یک ضربه فوق العاده برای دوستان گلوتن من تحمل ناپذیر من بود."
پر کردن برنج با سیب ، گیاهان و بیکن


2. لوبیا سبز با فندق و لیمو

"ستاره این ظرف ، HAZELNUTS است!" raves OkinawanPrincess. "من دوست دارم که چگونه آنها چاشنی های خوشبو و خاکی را با چاشنی های سبک و سبزیجات زیبا از لوبیا سبز به من بدهید. این روش محبوب جدید من برای تهیه لوبیای سبز است!"


3. برنج هویج

آشپز خانگی JEANIRVIN می گوید: "این بهترین غذای جانبی برنج است که من تاکنون استفاده کرده ام." و اگر بچه های جوانی برای شام می آیند ، شانس دارید: "حتی نوه های دلپذیر من - که برنج را دوست ندارند - این ظرف را دوست داشتند. من از زستر استفاده کردم به جای کباب کردن ، اسپاگتی های بلند مانند تکه های هویج را تهیه کنم. کمی وقت اضافی گذشت ، اما نوه های من مجذوب شدند. "


4. ماکارونی کدو سبز کوچک با کربوهیدرات

بسیاری از داوران این دستورالعمل ، بدون افزودن آب برای پخت و پز ، نتایج خوبی دیدند ، درست مانند آشپز خانگی * Sherri *: "من برای مقوی تر شدن طعم ها را در مقداری سیر و چاشنی ایتالیایی اضافه کردم و حتی از آب استفاده نکردم. ماهی چدنی 12 اینچی و روغن زیتون و کدو سبز همانطور که در حال پختن بود ، مایع مخصوص خود را ساختند. "
ماکارونی کدو سبز کوچک کربوهیدرات

ظروف جانبی شکرگذاری کتو

از کباب های پرزدار تا سالادهای دلچسب ، این دستور العمل های کتو-دوستدار کم کربوهیدرات و از نظر خوشمزه بودن زیاد است.

5- گل کلم ساده Keto Casserole

اگر بخشی از سنت شکرگذاری شما دارای سمت پنیر mac 'n' است ، این گزینه بسیار مناسب برای کتو است. سندی فوت ، آشپز خانگی ، می گوید: "من مقداری پودر سیر اضافه کردم ، از پنیر چدار سه تکه خرد شده و مقدار زیادی فلفل سیاه استفاده کردم. من پنیر mac 'n" را میل کرده ام و این واقعاً به نقطه ای رسید! "


6. بیسکویت چدار کتو

این بیسکویت های خوشمزه پنیر برای هر یک از مهمانان شما پیروی از رژیم کتو ، علاوه بر استقبال از جشن شکرگذاری شما خواهد بود. آشپز خانگی kathryn5 می گوید: "من عاشق غنیمت و عطر و طعم هستم - آنها یک درمان واقعی هستند."
بیسکویت چدار کتو


7. گل کلم گل کتری ریزوتو

حتی اگر به سبزی گل کلم نزدیک می شوید ، به SusanVey گوش دهید ، که یک مورد قانع کننده را ایجاد می کند که این دستور غذا شما را به خاطر خوشمزه بودن آن بیدار می کند: "فوق العاده! دقیقاً همانطور که نوشته شده است ، درست کنید. خیلی از گل کلم خسته شده ام ، اما این غذا باعث می شود که من فراموش کنم که من آن را می خورم. ممکن است برنج باشد. کمی بهشت است !! "


8. سالاد بیکن کباب شده با آروگولا و بالزامیک

"سوپ Loving Nicole" ، آشپز خانگی می گوید: "ساده و خوشمزه است. و حتی اگر شما نمی توانید arugula صاف پیدا کنید ، بداهه نوازی هنوز هم به نتایج دلپذیر منجر می شود: "فروشگاه من به تنهایی arugula را نمی فروشد ، اما در ترکیبی که شامل اسفناج است ، که در این کار بسیار خوب عمل کرده است."


ظروف جانبی روز شکرگذاری بدون لبنیات

جوانه های بروکسل ، سیب زمینی شیرین و لوبیا سبز همه در این دسته از دستور العمل ها ظاهر می شوند که مهمان بدون لبنیات مورد علاقه شما را خوشحال می کند. سعی کنید از کره بدون لبنیات مانند کره گیاه Crock Plant استفاده کنید تا عطر و طعم غنی و رضایت بخش کره لبنی را به دستور العمل های خود بدهید.

9. اورزو با قارچ و گردو

آشپز jkr7977 می گوید: "دستور العمل بسیار خوبی است." تهیه و تهیه آن آسان و چشمگیر است. بافت و عطر و بوی بسیار شبیه ریزوتو بدون هم زدن زیاد معلوم شد. "
اورزو با قارچ و گردو
10. لوبیای سبز شکرگذاری به سبک جنوبی

آشپز خانگی Jennifer95 این مطلب را شایسته ظاهر شکرگذاری می داند: "مطمئناً یک دستور العمل عالی است! من سال آینده این کار را دوباره برای شکرگذاری می کنم." و این نکته عالی را برای سهولت روز شکرگذاری بررسی کنید: "من صبح امروز همه مواد تشکیل دهنده را درون کابینت خود قرار می دهم ، بگذارید حدوداً هفت ساعت در کم آشپزی قرار گیرد ، و خوشمزه بود!"


11. سیب زمینی شیرین

این دستور العمل دارای یک ماده غافلگیرکننده است که مورد توجه بازدیدکنندگان مانند آشپز خانگی گوجه فرنگی گوجه فرنگی قرار گرفته است: "من عاشق کوهی از گیاه کوهی هستم و از داشتن آن روی سیب زمینی شیرین شگفت زده شدم اما شگفت انگیز بود. من سیب زمینی ها را حدود سه بار در حین پخت جابجا کردم تا آنها نخورند. خیلی سخت نیست.


12. سریع بروکسل و بیکن

"سریع" در این دستور العمل به لطف روش پخت و پز است: "من پیاله ها را به طور کلی دوست دارم." "اما همزن سرخ شده در خانه ما مورد علاقه است. این یک دستور غذای خوشمزه بود. به جای اینکه قبلاً نطفه ها را بپزید ، من آنها را به صورت خامه ای به بیکن اضافه کردم و کمی مرغ مرغ اضافه کردم. بسیار عالی بود."


غذاهای جانبی روز شکرگذاری رژیم غذایی مدیترانه ای

سبک ، ساده و تازه یک سه کلمه خوب برای توصیف این دستور العمل های خوشمزه دوستانه مدیترانه ای است که به عنوان بخشی از هر شکرگذاری شکرگذاری ظاهر و طعم عالی خواهد داشت.

13. فارفال مدیترانه

فارفل در عنوان دستور العمل قرار دارد ، اما اگر چیزی در دست ندارید ، اجازه ندهید که این کار شما را متوقف کند! آشپز خانگی CLARE L می گوید: "من آن را با ماکارونی موی فرشته درست کردم ، هم از کالباس و هم از سوسیس معمولی استفاده کردم و مقداری قارچ هم اضافه کردم ، اما همه چیز دیگر را به همین ترتیب نگه داشت. دستور العمل عالی!"


14. بریم (کدو سبز و سیب زمینی پخته شده یونانی)

داور بعد از بازبینی اساساً همان توصیه ای را که دختر کوکی انجام می دهد به اشتراک گذاشت: "برای همه ما که باید دستور العمل را اشتباه بگیریم. دقیقاً سیر. این همان پدیده هایی است که درست مانند کارگردانی ساخته شده است. هاب های یونانی گفتند که من برای این ظرف ویزای مادام العمر به آتن داده ام. " درس آموخته شده: با کمال ظلم نکنید.


15. کاواتلی و کلم بروکلی

بعضی اوقات کمتر با دستور العمل ها بیشتر است ، همانطور که آشپز خانگی Naples34102 خاطرنشان می کند: "بدون سس سنگین یا چاشنی ، این ساده ، تازه و فقط ساده خوشمزه است. من این کار را با مرغ کباب شده سرو کردم ، اما می توانم خودم همه آن را بخورم. "


16. سالاد جو مدیترانه

آشپز خانگی آقای ویسك می گوید: "این شگفت آور خوب بود." "من جو نداشتم ، اما از برنج قهوه ای با جو استفاده کردم و طلسم شد. در غیر این صورت به عنوان کارگردانی ساخته شده است. حتی آنهایی که در خانه هستند که از cilantro عصبانی نیستند ، آن را دوست داشتند."


ظروف جانبی شکرگذاری فلکسیتی

برای کسانی که سبزیجات و پروتئین های گیاهی را همراه با وعده های غذایی گاه به گاه گوشت سنگین می کنند ، این ظروف جانبی آن طیف را کاملاً پوشانده اند.

17. گل کلم سیر بو داده

Naples34102 می گوید: "این برخلاف هر گل کلم که تاکنون خورده ام ؛ واقعاً خاص و بی نظیر است." "چه جنبه برشته شدن باشد یا اضافه کردن پنیر پارمزان - یا ترکیبی از این دو - این یک غذای به یاد ماندنی است ، که حرف های زیادی می زند زیرا این فقط گل کلم است!"


18. سبزیجات بو داده

ساده ترین راه برای بو دادن سبزیجات! greeny4444 می گوید: "این دستور العمل خیلی خوب بود." "من هرگز راه خوبی برای کباب کردن سبزیجات پیدا نکردم که پیچیده به نظر نمی رسید. من این ظرف را به خانه برادرم بردم و آنها می خواستند همه باقی مانده ها را حفظ کنم!"


19. کدو سبز و سیب زمینی پخت

NiKKi این غذا را به عنوان "نکته ای برای ادویه" توصیف می کند ، و همچنین به عنوان یک جمعیت دلپذیر که برای شام شکرگذاری مناسب است: "پدر و مادر ، برادر و دوست پسر من آن را دوست داشتند. من این غذا را برای خانواده توصیه می کنم."
کدو سبز و سیب زمینی پخت


20. جوانه بروکسل افراشته شده با بیکن

ویتنی جانسون می گوید: "آن را دوست داشتم". او همچنین با بسیاری دیگر از داوران موافقت کرد که به شما پیشنهاد می کنند "ابتدا شیرینی را بپزید تا آنرا ترد کند و بیشتر روغن زیتون را با گریس بیکن جایگزین کنید." همه ، بچه های جالب این کار رو می کنند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 10,511
  • بازدید کلی : 22,686