loading...
آشپزی
عماد بازدید : 80 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

1) دم خرچنگ کباب شده با کره لیمو و گیاهان دارویی

دم خرچنگ را روی تابه بشقاب بمالید
شب کریسمس را به سبک شروع کنید با این دم کرده های خرچنگ کباب شده همراه با لیمو و کره گیاهی. برای سبک تر کردن کار خود ، چند ساعت قبل از زمان خرچنگ خرچنگ و کره سیر را آماده کنید ، سپس دم زمان خرچنگ ها را ریخته و با زمان سس کره آن را با سس کره غلیظ کنید. وعده غذایی را با گوه های لیمو و جعفری خرد شده برای طعم تازه تر و تازه تکمیل کنید.

 

2) رواق جشن

گوشت خوک را با غذاهای جانبی سرو کنید
کله کشی جشن تام کریج پر از ادویه و عطر و طعم کریسمس است ، از جمله جوش شیرین ، گل کلم های سیاه و انیسون ستاره. برای پیشروی ، شکم گوشت خوک را نمره داده ، با مخلوط ادویه مالش دهید و روز قبل از شب کریسمس را به داخل مفصل بپیچانید. سپس ، به سادگی کباب کنید تا تند تند تند شود و قبل از برش این جمعیت دلپذیر به برشهای ضخیم استراحت دهید.

 

3) ماهی قزل آلا و اسفناج گراتین

سالمون دودی را در تابه با سس خامه ای بریزید
این گریتین ماهی و اسفناج دودی برای کسانی که جشن کریسمس را با یک دوره ماهی سنتی جشن می گیرند مناسب است. این یک ماده اصلی آسان است که فقط با چهار ماده تشکیل می شود: اسفناج ، کره ، سالمون دودی و کرم دوتایی. اسفناج و قابلمه را با کره خرد کرده و خرد کنید ، سپس با ماهی قزل آلا و خامه کباب کنید تا طلایی و حباب شود.


4) ژامبون لعاب دار زنجبیل

ژامبون لعاب دار روی صفحه برش داده شده به برش
چه چیزی می تواند از این ژامبون لعاب دار زنجبیل ، جشن بیشتری بگیرد؟ این کباب ساده است که برای جمعیت بسیار عالی است ، زیرا این یک مورد علاقه کلاسیک است که به هشت خدمت می کند. یک مفصل بی پروا بدون مارک را در زنجبیل ale و انواع توت ها بجوشانید و سپس از زنجبیل بیشتر به علاوه قند قهوه ای و زنجبیل تازه در لعاب استفاده کنید. بر روی ژامبون بزنید و برای یک پوسته چسبناک و طلایی سرخ کنید.

 

5) گوشت

ویلینگتون گوشت  را به برش برش داده اید
این ویلینگتون گوشت خوک نهایی رولت سوسیس پاستایی است. ساختن آن کمی چالش برانگیزتر است ، اما این جایگزین برای واچینگتون سنتی گوشت گاو ، ارزش این تلاش را دارد. با فیله های گوشت خوک شیرین و سس خردل خامه ای ، بسته بندی شده با طعم دار است. پروسکوتو لایه ای را با پیت ، گوشت خوک ، قارچ های وحشی و اسفناج بریزید ، سپس با شیرینی بپیچید ، با پشت چاقو علامت بزنید و قبل از برشته شدن خنک کنید. برای سرو آن را به برش های ضخیم برش دهید.


6) فیله گوشت گاو لعاب دار با پوسته پیاز ترد

گوشت گاو را با هویج روی صفحه خاکستری بریزید
این فیله گاو گوشتی لعاب دار و دارای پوسته پیاز ترد ، به طرز شگفت آوری تهیه می شود و طی کمتر از دو ساعت جمع می شود. لعاب از ale کم رنگ ، عصاره مالت و مخمر ، سس سویا و سرکه شری تهیه می شود و قبل از سرخ کردن بر روی گوشت گاو خرد می شود. یک غذای جانبی ساده را با پختن هویج با دانه رازیانه و اسفناج کودک تهیه کنید ، سپس گوشت گاو را با لعاب بیشتر و پلو را با پیازهای خرد شده خرد کنید.


7) صدف در سس سفید با نان تست کره سیر

صدف در کاسه سفید با نان تست از کنار
اگر به دنبال گزینه ماهی هستید ، این صدف های کلاسیک در سس سفید با نان تست کره سیر علاوه بر این از هر نوع منو خاص است. یک کره طعم دار را با کره تفت دهید ، میخک سیر ، جعفری خرد شده ، پارمسان و ادویه جات ترشی جات را در یک پردازشگر مواد غذایی درست کنید ، سپس مقداری نان شور را به آن نان تست کنید و صدف ها را در مخلوط کره ، سفید و صدف ها بپزید. فقط چند دقیقه بخار بزنید تا تمام صدف ها باز شوند.


8) لازانیا گوشت گاو سه پنیری

ماکارونی ها را با کباب پز پخته می کنیم
شب کریسمس را با یک ظرف خانوادگی خانوادگی مانند این لازانیای گوشتی با سه پنیر جشن بگیرید. این پخت ماکارونی پنیر با تعویض سس گوشت برای گوشت های سوسیس ، لازانیا را به سطح بعدی می برد. همچنین به همراه دانه های رازیانه ، پوسته های فلفل قرمز و جوز هندی رنده شده ریز ریز شده است و آن را پر از طعم جسورانه می کند. بالا با موزارلا و چدار رنده شده برای یک پایان مسرور.


 
9) کراکر کدو حلوایی و شاه بلوط

کراکر شیرینی با پر کردن
این کراکرهای کدو حلوایی و شاه بلوط چشمگیر را برای اصلی سبزیجات مناسب تهیه کنید. خمیر شیرینی پف را با کدو حبه ای ، قارچ شاه بلوط و پنیر چدار پر کنید ، سپس درون کراکرها شکل دهید و بپزید تا طلایی و پف شوند. برای تهیه این وگان ها کره و پنیر را کنار بگذارید و از شیرینی و شیرینی بدون لبنیات استفاده کنید.


 
10) ماهی خامه ای و پای تره فرنگی

پای ماهی در زمینه آبی
با ماهی خامه ای و پای شیرینی تامی بانکی ، یک پای سنتی را به سطح بعدی ببرید. تره فرنگی را در کره و شراب سفید بپزید و با ماهی قزل آلا ، خردل و شاهین خرد شده ترکیب کنید ، سپس با خامه خامه ای و مخلوطی از چدار رنده شده و پارمسان بپوشانید. بعد از گذشت تنها 30 دقیقه ، شما می توانید یک شیرینی با ماهی ترد و خشن تهیه کنید که تمام خانواده دوستشان داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 10,523
  • بازدید کلی : 22,698