loading...
آشپزی
عماد بازدید : 63 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

بهترین دستور العمل های بودجه را کشف کنید که آیا شما شش ، هشت یا بیشتر غذا دارید. از پای کلبه کلاسیک گرفته تا کاری مناسب خانواده ، نکات ما را در مورد چگونگی خرید مواد اولیه ارزان تر و پخت و پز غذاهای خود به صورت فله و بدون ضرر در طعم بخوانید. ما محبوب ترین دستور العمل های خود را انتخاب کرده ایم که سالم ، متعادل و مهمتر از همه ، کیف پول هستند!
پنیر و اسفناج پنبه با خرد کردن گردو

ماکارونی پنیر و اسفناج را پخت
یک پخت ماکارونی پنیر همیشه یک میز بزرگ در وعده شام ​​است - این یکی با اسفناج و تره فرنگی بسته بندی شده است و با یک چوب گردو ترد به پایان می رسد. به اندازه کافی برای سرو هشت ، همه مورد نیاز شما چند سبزیجات ارزان قیمت در کنار آن مانند نخود فرنگی یا شیرین است یا با سالاد سرو می شود. برای ایده های بیشتر ، به بهترین دستور العمل های پخت ماکارونی تا کنون نگاهی بیندازید.



گاو مذاب ولینگتون
این نسخه با بودجه مناسب از گوشت گاو کلاسیک ولینگتون گزینه مناسبی برای ناهار یکشنبه است و هشت وعده آن را سرو می کند. این ماده از ترکیبات ساده ای مثل گوشت گاو ، قارچ و شیرینی فروشی پف دار خریداری شده برای ایجاد یک مرکز دیدنی و جذاب که پر از عطر و طعم است ، استفاده می کند.



فلفل دلمه ای سالم با برنج سرو می شود
آشپزی یک گلدان یک روش عالی برای تغذیه جمعیت است. این فلفل قرمز محبوب 10 عدد را سرو می کند ، بنابراین حتی ممکن است باقیمانده باقی بمانید تا بعداً یخ بزنید. برای استفاده بیشتر از دستورالعمل ، می توانید برنج را برای گوشت گاو یا گوشت بوقلمون تعویض کنید تا مقرون به صرفه تر باشد.



مرغ ، کدو و لازانیای پستو
لازانیا سنتی معده های گرسنه زیادی را سرو می کند اما می تواند کمی زمان بر باشد - این لازانیا مرغ ، کدو و پسته را برای نسخه ای که سریعتر ، ارزانتر و سالم تر است امتحان کنید. برای یک گزینه گیاهخواری آسان ، دستور العمل ما برای لازانیا سبزیجات بو داده را امتحان کنید.


سوسیس و کباب لوبیا در یک قابلمه

با لوبیا به صورت فله ای - پر از فیبر هستند و می توانند یک بشقاب را دور میز جمع کنند. این قوطی دلپذیر به شش خدمت می کند و از مواد ارزانتر مانند پیاز ، گوجه فرنگی کنسرو شده و لوبیا استفاده می کند تا عطر و طعم حاصل از چوریسو و کالباس ها طولانی تر شود.

نیازی به خرید لوبیا مخصوص یا گران نیست. ما عاشق نوک جک مونرو در استفاده از لوبیا های پخته شده کنسرو شده ای هستیم که زیر یک شیر آب سرد شسته شده اند - به محض اینکه سس گوجه فرنگی شسته شد ، آنها به دانه های لوبیای ساده تبدیل می شوند.




دانستن اینکه سبزیجات در چه فصلی قرار دارند همچنین می تواند به کاهش هزینه فروشگاه هفتگی شما کمک کند. بسته به آنچه می توانید پیدا کنید ، یک سوپ تهیه کنید - این سوپ گوجه فرنگی و گوجه فرنگی یک دستور العمل اساسی عالی برای شروع است. در اینجا مجموعه ای از دستور العمل های سوپ برای کمک به شما الهام بخش است.
پخت مرغ و سیب زمینی ترخون خامه ای

مرغ های ترخون خامه ای و سیب زمینی را در یک تابه روی میز می ریزیم
مرغ را در سس خامه ای با سیب زمینی پوره دلپذیر با هم ترکیب کنید و ممکن است مورد علاقه خانواده جدیدی باشید! در این دستور العمل خوشمزه از شیرینی و شیرینی های نارگیل دودی برای عمق واقعی عطر و طعم استفاده می شود و به راحتی شش را سرو می کند.


ماهی تابه بزرگ سبزی کاری با قاشق قرمز
کاری های یک گلدان یک ایده عالی برای بودجه هستند - اگر بچه های کوچک را تغذیه می کنید ، می توانید خمیر کاری را در این دستور غذا نصف کنید تا خیلی تند نباشد. کدو حلوایی ، بادمجان و پیاز آن را نیز به گزینه ای سالم تبدیل می کند. یا گوشت خوک و نخود فرنگی ما را امتحان کنید. هر دو حداقل هشت خدمت می کنند.



پای ماهی با قاشق سیب زمینی که در آن قرار دارد

خرید مخلوط پای ماهی یک راه ارزان برای تهیه خانواده امگا 3 ضروری در رژیم غذایی آنها است. این پای ساده و رضایت بخش حداکثر شش (در صورت تغذیه کودکان نوپا) بیشتر خواهد بود ، یا می توانید به راحتی دستور تهیه را دو برابر کرده و دو کیک درست کنید.


پای کلبه خانگی در یک ظرف
برای لذت بردن از جمعیت لذت بخش ، نمی توانید با پای کلبه اشتباه بگیرید. در خدمت 10 ، این وعده غذایی برای پول ارزش خارق العاده ای دارد و اگر در هفته کوتاه باشید ، می توانید آن را جلوتر و یخ بزنید. لازم نیست گیاهخواران از دست ندهند ، با این کار پای کلبه ای سبزیجات ایتالیایی ما نیز گزینه ای عالی برای خانواده های بزرگ است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 10,697
  • بازدید کلی : 22,872