loading...
آشپزی
عماد بازدید : 69 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

1. سالمون لیمو-فلفل

"ساده ، خوشمزه و سریع! ماهی قزل آلا با همه مواد تشکیل دهنده به یکباره آب شده و بیش از کوسکوس سرو می شود." "عالی با سالاد اسفناج."
سالمون لیمو-فلفل


2. ساندویچهای سالاد تند ماهی سالاد

کنسرو ماهی قزل آلا با کپر و سالاد خیار ترکیب می شود و از سس داغ sriracha و خمیر شیلی قرمز ضربه ای تند می گیرد. لوتزفلت می گوید: "شما کمی گرما می کنید." "اما به هیچ وجه غرق نیست. این یک شکست خوب از سالاد ماهی سنتی بود." ظرف 15 دقیقه آماده است.
سالاد ساندویچ سالاد تند


3. فیله های ماهی قزل آلا سیاه

این ترکیب رنگ سیاه با الهام از Cajun مشتی از عطر و طعم را شامل می شود که شامل پاپریکا ، فلفل کاین ، فلفل سیاه و سفید ، پودر پیاز ، آویشن ، ریحان و پونه کوهی است. NOFZIGER می گوید: "من یک دسته کامل چاشنی ها را مخلوط می کنم و آن را در یک ظرف هوایی در انبار خود نگه می دارم."


4. ماکارونی سالمون دودی خامه ای

ماهی آزاد دودی با نخود سبز ، قارچ و سس ماکارونی خامه ای ترکیب می شود. DEBNJAMES می گوید: "این یک نسخه سبک تر از پاستا کربنارا است." "برای افرادی که طعم و مزه بلک را نمی خواهند اما سس دودی جایگزین مناسبی است."


5. سالمون ریحان گوجه فرنگی

ریحان خشک ، گوجه فرنگی خرد شده ، روغن زیتون و جفت پنیر پارمسان رنده شده با فیله های ماهی آزاد. CHEDDAR97005 می گوید: "این غذای سریع ماهی قزل آلا برای یک شام یک هفته ای مناسب است." "با یک طرف اسفناج سس شده و یک لیوان نوعی پین سرو کنید."


6. برگر سالمون تازه با سس لیمو-ماست

پانسمان ماست لیموترش به این برگرهای ساده ماهی سالمون اضافه می کند. از نان های توس غلیظ شده که آروگلا تازه در آن قرار دارد لذت ببرید. روته می گوید: "اینها کمی شبیه کیک های خرچنگ هستند." "اما آنها با ماهی آزاد تازه تهیه شده و کبابی شده اند."
برگر سالمون تازه با سس لیمو-ماست
عکس توسط مجله Allrecipes

7. استیک ماهی کباب شده با سس زغال اخته زرشکی

سس سرکه بالزامیک و سس زغال اخته نقطه مقابل مناسب برای ماهی کبابی است. کارولین می گوید: "این سس شگفت انگیز است." "کیفیت مطلق رستوران لذیذ! من فکر می کنم خیلی خوب گوشت خوک یا مرغ باشد."


8. سالاد سالمون آووکادو

کنسرو ماهی قزل آلا مخلوط شده با آووکادو خامه ای ، خیارهای ترد و قورباغه است. bd.weld می گوید: "سالاد نور مناسب برای ناهار". "من با ارسال کننده موافقم که کرفس به خوبی کار می کند."
سالاد سالمون آووکادو


9. سالمون سرآشپز جان

برای این دستور العمل ، یک خمیر سریع از سیر ، نمک و گیاهان تازه تهیه می کنید. شما در دیژون و مایو ، کاین و یک گلاب آب لیمو می زنید. خمیر را روی ماهی سالاد و گوشتی بپاشید. شام در 25 دقیقه آماده است. سرآشپز جان می گوید: "من ترکیب ترخون و جعفری ایتالیایی را دوست دارم." "اما من از گیاهانی مانند ریحان و آویشن استفاده کردم که بسیار خوب نیز کار کردند."



10- ماهی پسته شده با پسته

یک پوسته سریع پسته ، ماهی قزل آلا معمولی را فوق العاده خاص می کند. فرانسه C. می گوید: "شما می توانید آن را در زیر 30 دقیقه برای یک وعده غذای سریع در هفته یا یک مهمانی شام برای مهمانان میل کنید". "با یک لیوان سرد از Sauvignon Blanc سرو کنید."
سالمون پوسته پسته


11. ماهی قاشق سوپخوری سرخ شده در سس کرم کاری

فیله های ماهی قزل آلا را در یک سس خامه ای چاشنی شده با پودر کاری خفیف ، زنجبیل و آب لیمو پخته می کنیم. heidi_k می گوید: "این یک دستورالعمل ماهی آزاد بسیار آسان و جذاب برای 2 است." "من معمولاً آن را با برنج باسماتی و سالاد سرو می کنم. در طول هفته ایده آل است."
ماهی تابه سرخ شده در سس کرم کاری


12. سالمون سریع با لعاب زنجبیل

ظرف 25 دقیقه آماده است. سرآشپز جان می گوید: "این لعاب در ماهی قزل آلا واقعاً شگفت انگیز است ، اما به همان اندازه در ماهی های شمشیری ، حلیبوت ، ماهی تن یا هر ماهی سالم و پر طعم دیگری نیز خوشمزه است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 10,514
  • بازدید کلی : 22,689