loading...
آشپزی
عماد بازدید : 55 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

کباب کوره ای [سبزیجات مورد علاقه خود را در اینجا وارد کنید] آسان ، سالم و آه خیلی خوب هستند! اما اگر سبزیجات شما دارای لبه های سوخته هستند (یا نوعی چنگال از پا درآورده اند) ، ادامه مطلب را بخوانید تا طرز تهیه این غذای محبوب را کامل کنید.

عماد بازدید : 80 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

این خوراکی های کلاسیک سال نو دقیقاً همان چیزی است که نیازهای سال نو شما به آن احتیاج دارد. از رایحه و ادویه گرفته تا شیرین و رضایت بخش ، این ایده های اشتها آور سال جدید چیزی را برای همه در جمع شما ارائه می دهد.

عماد بازدید : 82 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

ایجاد روز بزرگ بسیار مهیج است ، اما تصمیم گیری در مورد خدمت در شب کریسمس می تواند یک چالش باشد. با یک غذای خاص جشن بگیرید - ما گزینه های تفریحی زیادی برای بوقلمون داریم.

هر خانواده سنت های خاص خود را دارد ، خواه بر روی تپه ها چرت بزنید یا به راحتی غذای آماده میل کنید. اما اگر می خواهید یک جشن بزرگ میل کنید ، این ایده های لوکس برای شام را امتحان کنید - مطمئناً آنها به تمام خانواده خوشحال می شوند.

عماد بازدید : 75 پنجشنبه 28 آذر 1398 نظرات (0)

این یک مفهوم ساده و سر راست است ، اما با این وجود ، چرخش های ظریف زیادی برای قرار دادن این ظرف سیب زمینی وجود دارد. با گذشت سالها ، آشپزهای خانگی Allrecipes موارد دلخواه شخصی خود را کامل کرده اند. در اینجا ، آنها راهنمایی ها و ترفندهایی را ارائه می دهند ، همراه با دستور العمل های برتر سیب زمینی پوسته پوسته شده.



عماد بازدید : 64 دوشنبه 25 آذر 1398 نظرات (0)

برنامه ریزی وعده های غذایی با بودجه برای یک خانواده بزرگ می تواند مشکل باشد - این دستور العمل های کم هزینه را امتحان کنید تا شام هایتان را تازه کنید و یاد بگیرید که چگونه کمتر از خانواده خود تغذیه کنید.

عماد بازدید : 72 چهارشنبه 20 آذر 1398 نظرات (0)

ماهی قزل آلا همه آن را دارد - تهیه ساده ، خوشمزه و سالم ساده است. این نیز همه کاره است: آن را پخت ، پخت و پز کنید یا آنرا کباب کنید. دود ، شكار ، یا آن را به خورش اضافه كنید. آن را در کیک ماهی یا همبرگر تشکیل دهید. آن را به سالادها اضافه کنید. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد! این دستور العمل های سالمون با درجه بالا در مدت زمان 30 دقیقه یا کمتر آماده هستند.

عماد بازدید : 112 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

شما در بعضی از غذاهای صبح کریسمس با برخی از دستور العمل های مورد علاقه ما برای صبحانه کریسمس قبل ، بیشتر با عزیزان لذت می برید و وقت کمتری در آشپزخانه در صبح کریسمس لذت خواهید برد.

همراه با دستور العمل های آسان قبل برای تغذیه جمعیت ، ما همچنین نکاتی را برای تنظیم یک صبحانه کریسمس بدون استرس به اشتراک می گذاریم. با کمی پیش آمادگی ، می توانید از تعطیلات نیز استراحت کنید و لذت ببرید.

عماد بازدید : 83 سه شنبه 12 آذر 1398 نظرات (0)

 

یکی از باهوش ترین راه هایی که می توانید خود را برای یک فصل شلوغ مهمانی آماده کنید ، استفاده از غذاهای آماده تعطیلات است که می تواند روزها تا هفته ها از بین برود. برخی از دستور العمل هایی که می توانید در فریزر نگه دارید تا در یک لحظه با هم ذوب شده و پخته شوید. اگر از قبل آنها را درست کنید و اجازه دهید طعم ها در یخچال توسعه پیدا کنند ، دیگر دستور العمل های دیگر طعم بهتری دارند. در هر صورت ، کمی پیشرفت کار در طول فصل پرداخت می شود.

عماد بازدید : 114 پنجشنبه 07 آذر 1398 نظرات (0)



جمع کردن همه شما عزیزان - و محدودیت های غذایی آنها - در کنار سفره شکرگذاری هرگز با این دور غذاهای جانبی شکرگذاری آسان تر نبوده است. از غذاهای بدون گلوتن و لبنیات گرفته تا کتو و دریای مدیترانه ، این غذاهای جانبی شکرگذاری که دارای جشن و شادابی هستند ، هر غذای سفره شما را راضی می کند.


عماد بازدید : 97 شنبه 25 آبان 1398 نظرات (0)

آرد ، نمک و مخمر را در یک کاسه مخلوط کنید. در 1/2 فنجان / 375 میلی لیتر آب هم بزنید تا مخلوط شوند. آنچه شما خواهید داشت خمیر مرطوب ، کرک و چسبنده است ، اما آنقدر مرطوب نیست که خمیر شود. کاسه را با یک حوله چای بپوشانید و بگذارید حداقل 12 ساعت و حداکثر 24 ساعت در یک مکان گرم استراحت کند. آماده شدن برای مرحله بعدی هنگامی که سطح از حباب ها خم شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 10,698
  • بازدید کلی : 22,873