loading...
آشپزی
عماد بازدید : 191 پنجشنبه 27 شهریور 1399 نظرات (0)

 

انتخاب سایت خرید لایک اینستاگرام! زمانی که تصمیم می گیرید برای پیج خود لایک بخرید سوال بعدی که ایجاد می شود این است که خرید لایک را از چه سایت و ارائه دهنده ای بگیرید؟ اما آیا واقعا فرقی هم می کند؟

اگر شما هم به دنبال انتخاب سایت معتبر برای خرید لایک هستید تا به وسیله آن، افزایش فالوور در اینستاگرام داشته باشید این مقابه برای شماست! تا آخر آن با ما همراه باشید.

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام: آری یا نه؟!

اگر یک کاربر مشتاق اینستاگرام هستید و یا برای برند سازی و کسب و کار خود اقدام به سرمایه گذاری در اینستاگرام کرده اید باید برای بهبود و توسعه اکانت اینستاگرام خود با حضور آنلاین، افزایش پست های عمومی ، انتشار عکس ها و تصاویر و غیره تلاش کنید.

ضمن اینکه شما باید اثبات کنید که برند محبوبی هستید و برای این کار باید حضور خود را به دیگر برند ها و افراد فعال در اینستاگرام بسط داده و نشان دهید. بسیاری از افراد در خصوص خرید ارگانیک فالوور اینستاگرام که واقعی و فعال باشند سوالات مشابهی دارند.

 

بهترین ربات اینستاگرام

 

 

 

خرید لایک اینستاگرام یکی از گزینه هایی است که می تواند به شما در افزایش فالوور و بالا بردن فروش شما منجر شود. زیرا بالا بودن لایک های یک پست نشان از محبوبیت بالای آن در بین کاربران دارد و افراد راحت تر به آن جذب می شوند. 

۱۰۰
لایک ایرانی
۴۰۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون نیاز به پسورد
  • پروفایل واقعی
۵۰۰
لایک ایرانی
۱۴۰۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون نیاز به پسورد
  • پروفایل واقعی
۱۰۰۰
لایک ایرانی
۲۲۰۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
  • ضمانت بازگشت وجه
  • بدون نیاز به پسورد
  • پروفایل واقعی
 

 

 

 
ربات هوشمند اینستاگرام

اینستاگرام : شبکه ای برای سراسر جهان

اینستاگرام یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان است. در این شبکه اجتماعی بصورت حدودی بالغ بر ۴۰ میلیارد عکس و ۲۰ میلیارد ویدئو به اشتراک گذاشته شده است. پس چه کار باید کرد که در این شبکه بتوانیم کامنت و لایک اینستاگرام خود را بیشتر کنیم؟

اینستاگرام: زمانی برای وقت تلف کردن و برنامه نداشتن ندارید

اجازه دهید واقع گرا و صادق باشیم. شما حقیقت اینستاگرام را نیاز دارید، بنابراین بهتر است بگوییم قبل از خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام بهتر است اکانت اینستاگرام تجاری  و یا شخصی خود را راه اندازی کرده باشید و اقداماتی انجام داده باشید.

چرا که اگر اقدامی در پیج شما انجام نشده باشد یک وبلاگ می تواند از نظر تعداد پست، عکس و یا فیلم از شما خیلی بهتر باشد و فالوور اینستاگرام ترجیح خواهد داد که به جای صرف ززمان در پیج شما به وبلاگ سر بزند. پس با چه قدرتی قصد رقابت با این وبلاگ و یا سایر پیج های رقیب اینستاگرام خود را دارید؟

سوالات

اینستاگرام: آیا فرصتی برای موفقیت دائمی در تجارت الکترونیک است؟

اگر فکر می کنید به عنوان مثال با استفاده از اینستاگرام شما در تجارت الکترونیک کاملا موفق خواهید شد  و تمامی رقبای خود را کنار خواهید زد کاملا در اشتباهید.  اینستاگرام باید به عنوان یک طاقچه مناسب برای جذب فالوور و ایجاد ذهنیت و باور در فالوورهای شما باشد.

شما باید با استفاده از اینستاگرام محصولات، خصوصیات، مزایا، نقاط قوت و غیره محصولات خود را به مشتریان و فالوورهای خود نشان دهید و با استفاده از این ابزار ذهن آنها را برای خرید محصولات خوددان آماده کنید .

با صداقت و کیفیتی که در کارها به آنها ارائه می کنید آنها را به فالوور متعصب اینستاگرام خود تبدیل کنید. این باعث می شود تا فالوور اینستاگرام شما با تگ کردن محصولات و خدمات شما همواره به عنوان یک طرفدار اصلی تمامی محصولات و خدمات شما را در بازار  معرفی نماید و این به خودی خود افزایش لایک اینستاگرام و فالوور بیشتر اینستاگرام را به همراه دارد.

به چه دلیل باید اقدام به خرید لایک اینستاگرام کرد؟

لایک اینستاگرام

 

اگر شما یک اکانت شخصی و یا تجاری اینستاگرام داشته باشید و قصد دارید که بوسیله آن خود و یا برند خود را ارتقا دهید باید اکانت اینستاگرام خود را ارتقا دهید. اگر برای این کار به دنبال یک راه مناسب و البته قدرتمند هستید باید رد ابتدا یک پیشرفت نمایشی داشته باشید. اعتبار و بازدید در شبکه های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است و این امر برای اینستاگرام مستثنا نیست.

 شما باید برای خرید لایک اینستاگرام و یا حتی خرید فالوور اینستاگرام به نکات زیر توجه داشته باشید. داشتن این نوع از لایک های با کیفیت بالا پتانسیل بالایی برای ایجاد ترافیک بالا برای اکانت اینستاگرام شما به دنبال دارند و  باعث می شوند که بصورت انلاین بازدید ویدئو، لایک عکس و افزایش فالوور اینستاگرام را احساس کنید.

شما به راحتی می توانید با خرید لایک اینستاگرام بازدید پروفایل تجاری و یا شخصی اینستاگرام خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید. بازدید پروفایل هر چه بیشتر باشد رتبه پیج شما را بیشتر بالا می برد و پذیرفتنی تر خواهید شد. ضمن اینکه شما شانس زیادی برای ایجاد اشتیاق و رقابت در فالوور اینستاگرام خود  به دست خواهید اورد. تردید نداشته باشید که تنها با یک بار خرید لایک اینستاگرام، لایک های زیادی را بصورت واقعی تر و محسوس تر به دست خواهید آورد.

 

بهترین جا برای خرید لایک آنلاین اینستاگرام کجاست؟

ساخت ربات اینستاگرام

سایت های آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که کار فروس لایک اینستاگرام را به پیج های شخصی و تجاری اینستاگرام بصورت آنلاین انجام می دهند. اما در نظر داشته باشید که اغلب این سایت ها اعتبار زیادی ندارند و اغلب از روش های قانونی برای افزایش لایک اینستاگرام و ارائه خدمات با کیفیت اینستاگرام بهره نمی گیرند.

برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام باید سایتی را پیدا کنید که در بین صنایع و کسب و کارهای مختلف اعتبار زیادی داشته باشد. معمولا کسب و کارهای مهم به سراغ این نوع سایت ها می روند.

چرا که فالوور واقعی اینستاگرام به پیج اضافه می کند، فالوور فعال و حقیقی که با شما تعامل برقرار می کند، و پست ها و ویدئوهای شما را لایک می کند . یک سایت خوب در ضمن بلافاصله بعد از خرید لایک تعداد لایک وعده داده شده را برای شما ظرف چند دقیقه تامین خواهد کرد.

در یک سایت خوب افزایش لایک اینستاگرام تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که بسته یا طرح مورد نظر خود را خریداری کنید و تعداد لایک و یا تعداد فالوور را انتخاب کنید. بعد زا انجام پرداخت بلافاصله و شرف چند دقیقه و با سرعت مطمئنه شما شروع به دریافت لایک بر زیر عکس ها و فیلم های مختلف خود در اینستاگرام خواهد کرد.

۹ ایده که قبل از خرید لایک اینستاگرام باید در مورد سایت بدانید

شما احتمالا از خودتان خواهید پرسید که چطور یک سایت خوب برای خرید لایک اینستاگرام پیدا کنم؟

این ایده های برجسته ای هستند که باید قبل از خرید لایک برای هر یک از پست های خود در اینستاگرام در نظر بگیرید:

  • لایک های شما از کجا آب می خورد؟

منبع و یا سایتی را انتخاب کنید که فالوور واقعی ، فالوور فعال و حقیقی و لایک های معتبر و حقیقی اینستاگرام برای شما به همراه دارد. بسیاری از سایت های خرید فالوور لایک هایی به شما می دهند که کیفیت آن پایین است. این به معنی است که اگر کسی بر روی لایک کنندگان پست شما بزند انبوهی از فالوورهای فیک، با اسم های عجیب و غریب و پروفایل های نا آشنا را خواهد دید که کاملا نشان می دهد شما لایک خریده اید.

و این دقیقا یعنی راه برعکس! افراد به جای اعتماد بیشتر، شما را یک فرد متقلب می دانند که می خواهد بر سرشان کلاه بگذارد.ک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

خرید لایک اینستاگرام
خرید لایک اینستاگرام
  • آیا فرصت تست دارید؟

یک منبع و یا سایت افزایش فالوور و یا افزایش لایک را انتخاب کنید که یک روش تست رایگان به شما برای افزایش لایک ارائه دهد.
در این صورت می توانید اطمینان حاصل کنید که خرید لایک از این سایت تا چه اندازه می تواند نیازهای شما را تامین کند. 
هم چنین به شما اجازه می دهد تا درک درستی از برخورد و عکس العمل فالوورهای خود بگیرید.
  • رضایت مشتریان: آری یا خیر؟

با پشتبانی سایت مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و تلاش کنید با افرادی که از این سایت خرید لایک اینستاگرام انجام داده اند ارتباط برقرار کنید.
سپس از آن ها بپرسید که تا چه حد از این خرید خود راضی بوده اند و به شما توصیه می کنند. تا حد امکان از تجربیات آن ها پیرامون عکس العمل کاربران و فالوورهای پیج، رفتن به اکسپولر، زمان خرید، پست های خرید، بسته های خریداری شده و هزاران پارامتر دیگر استفاده کنید تا بالاترین راندمان و بهره روی را داشته باشید.
در صورتی که سایت خرید لایک، از ارتباط برقرار کردن شما با سایر خریداران جلوگیری کردن احتمالا باید به فکر یک سایت دیگر باشید! شاید چیزی ترسناکی اینجا پنهان شده باشد.

خرید لایک اینستاگرام
خرید لایک اینستاگرام
  • لایک برای کدام یک: پست، ویدیو یا عکس؟ مساله این است؟

خرید لایک برای پست های مختلف ممکن است متفاوت باشد. افزایش لایک برای پست ، ویدئو و یا عکس ها را بصورت رندوم انتخاب کند. از هر نوع پست بازخورد بگیرید و برای خریدهای بعدی خود تصمیم مناسبی اتخاذ کنید. 
اگر اولین خرید لایک شما برای یک پست خوب یا بد شد الزاما به این معنی نیست که برای تمامی پست های اینستاگرام شما نیز خوب یا بد می باشد.
ممکن است مثلا خرید لایک اینستاگرام روی ویدیوها بازخورد خوبی نشان دهد و شما به اکسپلور راه پیدا کنید؛ در صورتی که اثری روی پست های عکس شما ندارد!
همه چیز به خود شما  مخاطبین تان بستگی دارد.

  • پشتیبانی در خدمت شماست یا شما به دنبال پشتیبانی؟

زمانی که اقدام به خرید لایک برای پست های اینستاگرام خود می کنید ممکن است به مشکلی برخورد کنید و نیاز به پشتیبانی داشته باشید. در نتیجه پشتیانی یک نیاز بالقوه برای خریدهای شماست. متاسفانه بسیاری از سایت های خرید فالوور به این مساله توجه نمی کنند و شما برای رفع مشکل خود، با دشواری های زیادی روبرو خواهید شد.

با فروشنده لایک اینستاگرام و یا سایت هایی کار کنید که دارای تیم پشتیبانی آنلاین و قوی هستند.

خرید لایک اینستاگرام
  • افزایش لایک پست ها از الان تا ابد؟

شاید سایتی بتواند تمام نیاز هایی که در بالا گفتیم را برآورده کند اما افزایش لایک پست ها مدت زمان زیادی طول بکشد و شما نتوانید بازخوردی که دوست دارید و انتظار می کشید را از بسته خرید فالوور خود بگیرید.

برای جلوگیری از این مشکل تنها کافی ست از سایتی کار خرید لایک اینستا را انجام دهید که تحویل فوری لایک را به شما تضمین کند.

  • مجبور به انتخاب کردن باشید

نیازهای شما همیشه یکسان نیست و در طول زمان تغییر پیدا می کند. به همین دلیل همیشه یک نوع بسته مناسب نیست.

سایت فروش لایک باید طرح های مختلفی داشته باشد و شما سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که لایک خریداری شده را بین عکس  ها و ویدئوهای مختلف شما تقسیم کند.

  • شاگرد اول ها را انتخاب کنید

عموما سایت هایی که دارای اعتبار بالاتر هستند در رنک های بالاتر گوگل نیز قرار می گیرند. پس یکی از راه هایی که می توانید برای انتخاب سایت خرید لایک خود کمک بگیرید جست و جوها و رتبه بندی گوگل است. پیشنهاد ما بررسی سایت های صفحه اول گوگل می باشد.

سایت فروش لایک را بر اساس رتبه و اعتباری که دارد انتخاب کنید.

  • هیچ ارزانی بی حکمت نیست

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست! بسیاری از مردم برای افزایش فروش خود حاشیه سود خود را پایین می آورند که کاملا منطقی و معقول است. اما قیمت بسیار پایین تر نشان می دهد که یک جای کار می لنگد و احتمالا اشکالی در کار وجود دارد.

فروش لایک ارزان قیمت مهم است اما نباید قیمت نا متعارف و بیش از اندازه ارزان قیمت در این سایت ارائه شود.

اگر به دنبال قیمت مناسب و پایین هستید پارامترهایی که در بالا گفتیم را حتما مدنظر قرار بدهید و آن ها را ارزیابی کنید تا یک خرید مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

خرید لایک اینستاگرام

کلام آخر

آخرین کلام که البته اهمیت بسیار زیادی دارد اینکه افزایش لایک، افزایش فالوور و یا افزایش ویو ویدئو اینستاگرام و متعاقبا بالا رفتن بازدید پروفایل اینستاگرام ، خواه تجاری باشد یا شخصی کار چندان مشکلی نباید باشد.

 خواه تجاری باشد یا شخصی کار چندان مشکلی نباید باشد.

نیازی نیست شما هزینه های زیادی برای تعامل با اینفلوئنسر ها و یا کمپین های تبلیغاتی در ابتدا هزینه زیادی صرف کنید تا به راس و بالای اینستاگرام برسید و رشد صفحه اینستاگرام داشته باشید. تنها کاری که برای بخصوص شروع برند سازی خود نیاز دارید این است که اقدام به خرید لایک و یا خرید فالوور از سایت های معتبر که به شما فالوور واقعی، لایک واقعی و ویو واقعی می دهند بکنید.

در انتهای روز خواهید دید که پست ها، عکس ها و ویدئوهای شما به بالاترین نرخ بازدید و بیشترین لایک اینستاگرام رسیده اند. شاید تنها چند هزار لایک خرید کرده باشید ولی این تعداد لایک واقعی اینستاگرام با خود هزاران لایک و ویو اینستاگرام دیگر را به همراه خواهند داشت به شرط اینکه واقعی و فعال باشند.

در فالوجت، چه چیزی در انتظار شماست؟

ما در شرکت فالوجت با ارائه فالوور واقعی و لایک کاملا واقعی اینستاگرام شما را در راه رسیدن به اهداف تجاری و شخصی خودتان یاری می کنیم و مسیر طولانی رسیدن به اهدافتان را برای شما کوتاه می کنیم.

در فالوجت می توانید از تست رایگان، فالوور واقعی ، لایک و کامنت و ویو واقعی لذت ببرید، کمترین هزینه را پرداخت کنید و در ضمن از یک تیم پشتیبانی عالی و همیشه آنلاین مشاوره دریافت کنید.

خرید لایک
عماد بازدید : 93 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (1)

برای اینکه تفاوت بین بهترین و بد ترین آسیاب قهوه را بفهمیم کافی است تا به نکات زیر توجه داشته باشیم.

برای تهیه قهوه باید بهترین نوع آن را انتخاب کرده و برای خرید آسیاب قهوه باید با توجه به نیازمان آن را انتخاب نماییم.

خبره قهوه درست به شما خواهد گفت که هیچ چیز دانه قهوه صاف بهتر از یک مدل با مته سوراخ کردن خوب است. این له لوبیا به جای برش آنها را به قطعات ، در نتیجه آزاد عطر و طعم بیشتر. به نظر ساده. با این حال در گزارش مصرف کننده ' آزمون برای اولین بار از با مته سوراخ کردن قهوه جرندرس, ما دریافتیم که عملکرد متنوع.

"بسیاری از جرندرس قادر به تولید سخت کار کردن درشت با سهولت نسبی بود ، اما زمانی که آن را به تولید سخت کار کردن بسیار خوب آمد ، بیشتر می تواند سخت کار کردن با قوام پودری درست نیست ،" می گوید Ginny Lui ، کروم ' s مهندس تست برای سازندگان قهوه و جرندرس قهوه.

برای ارزیابی جرندرس قهوه ، Lui و تیم او سخت کار کردن در مجموع ۴۰ پوند از قهوه ، اندازه گیری چگونه یکنواخت هر مدل تبدیل قهوه در درشت ، متوسط ، و خوب سخت کار کردن تنظیمات. ما همچنین ارزیابی ، در میان عوامل دیگر ، چگونه با صدای بلند چرخ است ، چرا که داشتن یک لرزش تمام آشپزخانه هر روز صبح این است که چگونه می خواهید از خواب بیدار.


در زیر ما طول می کشد در سه تا از بهترین جرندرس قهوه ، ذکر شده به ترتیب حروف الفبا (و نه توسط رتبه) ، و همچنین دو تا از بدترین جرندرس ما مورد آزمایش قرار گرفته است. بیشتر بدانید-و ببینید که چگونه دیگر چرخ ها را در درجه بندی های چرخ قهوه ما. کاربران CR می توانید بر روی هر نام مدل برای نتایج آزمون دقیق کلیک کنید.

Baratza دوباره به نواز دعوت مخروطی آسیاب به خوبی انجام در آزمایشات ما, به ویژه هنگامی که آن را به درشت-و قهوه زمین خوب می آید; این یک انتخاب عالی است اگر شما ترجیح می دهید دم سرد یا اسپرسو. با این حال ، آن را نمی کند و همچنین با متوسط سخت کار کردن ، که ایده آل برای ماشین آلات قطره. این دستگاه بسیار آسان برای تمیز کردن و راحت برای استفاده بود ،

اما تا حدودی پر سر و صدا است. و هر چند Baratza اجازه می دهد تا مقدار زیادی از دقت با ۴۰ فردی تنظیمات سخت کار کردن ، آن را گران تر است که مدل های دیگر در اینجا و فاقد ویژگی های بسیاری از چرخ های دیگر ، مانند توانایی انتخاب یک تعداد از پیش تعیین شده از فنجان و قابلیت توقف خودکار برای متوقف کردن سنگ زنی پس از تعداد معینی از فنجان یا دقیقه.

Bodum اغذیه فروشی و آسیاب قهوه را بدست آورده نمرات جامد در تمام تست عملکرد سخت کار کردن ما ، از جمله یک امتیاز عالی برای عملکرد سخت کار کردن درشت (بزرگ برای دم سرد و قهوه فرانسوی مطبوعات). این مدل آسان است برای تمیز کردن ، اما نه به عنوان مناسب برای استفاده به عنوان دیگر مدل های با عملکرد بالا ، به علت نشانه گذاری نامشخص در کنترل آن است. Bodum نیز یکی از دو جرندرس noisiest در آزمون ما--ما در حال صحبت با صدای بلند به اندازه کافی است که قرار گرفتن در معرض مداوم بیش از مدت زمان طولانی می تواند باعث از دست دادن شنوایی شود. اما از آنجا که شما با استفاده از چرخ قهوه خود را فقط برای یک یا دو دقیقه در یک زمان ، آن را بیشتر از ناراحتی از یک مسئله سلامت است. این مدل دارای تنظیمات 12 سخت کار کردن ، یک ویژگی توقف خودکار و یک تایمر است.

 

عماد بازدید : 214 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

این دستور العمل کاملاً خوشمزه است. من آنها را شب قبل می سازم ، صبح آنها را بیرون می آورم و می گذارم برخیزم. من همچنین نان های چسبنده ای را با این دستور العمل با استفاده از یخ زدگی نارگیل / پکن برای ته دیگ من تهیه کرده ام.

عماد بازدید : 111 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزراری ایلنا, سفر زمینی یکی از لذت بخش ترین نوع سفرهاست که در چند سال اخیر با توجه به صنعت گردشگری و حمل و نقلی کشورمان رایج تر شده است. بسیاری از مردم توانایی سفر با هواپیما و خرید بلیط هواپیمایی را ندارند! و معمولا یا قطار و یا اتوبوس را برای سفر انتخاب می کنند. در اینکه قیمت بلیط اتوبوس، تا حدودی کمتر از قیمت بلیط سایر وسایل حمل و نقلی است شکی نیست. اما نمی توان گفت که به صرفه بودن هزینه های سفر با اتوبوس سبب می شود تا کیفیت سفر و یا حمل و نقل جاده ای کاهش یابد!

عماد بازدید : 194 پنجشنبه 21 فروردین 1399 نظرات (0)

 

باید بگوییم در زمینه‌ی بازاریابی محتوا رقابت سختی پیش رو دارید: بر اساس مؤسسه‌ی بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) در سال ۲۰۱۸ میلادی، موفق‌ترین کسب و کارهای B2B 1بیش از ۴۰ درصد از بودجه‌ی خود را صرف بازاریابی محتوایی کرده اند که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی یک درصد افزایش داشته است. اولین قدم برای موفقیت، داشتن برنامه‌ی بازاریابی هوشمندانه و قوی است.

عماد بازدید : 87 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

صبح بخیر. من چند هفته گذشته در مدرسه بوده ام ، و درمورد تفکر طراحی و لذت های ناکام بودن سریع به عنوان همکار Sulzberger در مدرسه روزنامه نگاری کلمبیا ، تحت آموزش کوری فورد ، یاد گرفته ام. این گردباد روزهای طولانی و بدون دستگاه بوده است ، در کنار روزنامه نگاران شگفت انگیز و مدیران خبر از سراسر جهان کار می کرده ام ، اما من مانند یک دانش آموخته فارغ التحصیل آشپزی و غذا می خورم ، به این معنی که: در پرواز ، دیر ، با مواد تشکیل دهنده در H-Mart در خیابان 110 جمع آوری شده است. این مرا به سبک آشپزی عمیق تر گرفته است که ساندرا لی ، آشپز تلویزیون ، آنرا "نیمه خانگی" توصیف کرده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 10,515
  • بازدید کلی : 22,690